I POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. W regulaminie posługujemy się pojęciami, którym nadaliśmy określone znaczenie.

a) Red Fire Equipment Sp. z o. o., sklep, my, naszym – właściciel i podmiot odpowiedzialny za dystrybucję i sprzedaż towarów zamieszczonych na niniejszym portalu, działający pod nr NIP: 1990131114, KRS: 0001070829, REGON: 527012386

b) Klient, Kupujący, Ty – każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która składa zamówienie w naszym sklepie internetowym.

2. Regulamin ma na celu poinformować cię o zasadach na jakich prowadzimy sprzedaż za pośrednictwem sklepu internetowego pod adresem www.red-fire.pl oraz przysługujących ci możliwościach.

3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży produktów, które oferujemy.

4. Produkty ze sklepu internetowego www.red-fire.pl można nabyć przez naszą stronę internetową bądź też u naszych partnerów, na portalach ogłoszeniowych i aukcyjnych.

5. W sklepie internetowym www.red-fire.pl nie prowadzimy sprzedaży hurtowej ani sprzedaży on-line. Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, bądź też spotkaniem z naszym przedstawicielem, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu.

6. Zanim zrobisz zakupy w naszym sklepie zapoznaj się najpierw z regulaminem.

7. Postanowienia Regulaminu nie naruszają praw przysługującym Konsumentom na podstawie ogólnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz przepisów Kodeksu Cywilnego

II Przedmiot sprzedaży

1. Przedmiotem sprzedaży są produkty posiadające cenę, które prezentujemy na naszej stronie www.red-fire.pl

2. Oferujemy produkty zarówno nowe jak i używane lub powystawowe, których jesteśmy właścicielami.

3. Chcemy się dla was stale rozwijać, dlatego na bieżąco aktualizujemy ofertę produktów, które prezentujemy na stronach WWW naszego sklepu.

III Płatności

1. Ceny wszystkich produktów w naszym sklepie internetowym dotycząc pojedynczego produkty zgodnego z nazwą i opisem oraz są wyrażone  w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena brutto produktu nie obejmuje kosztu jego przesyłki.

2. Za zamówienie możesz zapłacić na kilka sposobów, w zależności od  sposobu dostawy, jaki wybierzesz, oraz formy płatności. Poszczególne formy oraz ich warianty, różnią się od siebie ceną, która ustalana jest indywidualnie, w zależności od gabarytu i lokalizacji towaru.

a) przesyłka na wskazany adres
– przelew bankowy
– przelew tradycyjny
– za pobraniem

b) do paczkomatu
– przelew bankowy

c) odbiór osobisty
– przelew bankowy
– płatność gotówką przy odbiorze

3. Ochrona środowiska ma dla nas kluczowe znaczenie dlatego wystawiamy faktury w formie elektronicznej i przesyłamy je na podany przez Ciebie adres mailowy. Na twoją prośbę, możemy jednak wystawić fakturę w formie papierowej. Zaznacz to wyraźnie podczas zamówienia, bądź też wyślij do nas maila z taką prośbą na sklep@red-fire.pl

4. Nie ponosimy odpowiedzialności za błędne dane, które podasz nam do realizacji twojego zamówienia.

5. Każdą fakturę elektroniczną będziemy przesyłać na wskazany przez ciebie w zamówieniu adres e-mail. Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na rozróżnieniu miejsca do wpisania danych i adresu do przesyłki towaru oraz wystawienia faktury – mogą być one inne. Wszelkie zmiany przed nadaniem przesyłki z naszej strony można zgłaszać na adres mailowy sklep@red-fire.pl.

6. Możemy pobierać dodatkowe opłaty za realizację transakcji, przy użyciu niektórych sposobów płatności oraz form dostawy. Poinformujemy cię o takiej ewentualności w trakcie wyboru tych opcji. Opłata ta jest równa kosztom realizacji transakcji oraz podjęcia dodatkowych kosztów z ich tytułu. Wszystkie kwoty, transportu również, są wyrażone w wartości brutto. Ile wynosi opłata, widzisz każdorazowo w podsumowaniu zamówienia przed zawarciem umowy.

IV Realizacja zamówienia oraz funkcjonowanie sklepu internetowego

1. Zamówienia w naszym sklepie internetowym możesz składać wyłącznie poprzez kontakt bezpośredni – telefoniczny lub drogą elektroniczną.

2. Jako Klient naszego sklepu internetowego możesz:

a) przeglądać aktualną ofertę
b) zapisać się do newslettera by być zawsze na bieżąco z nowościami

2. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym w jaki sposób korzystamy z twoich danych osobowych do świadczenia usług, zapraszamy pod adres www.hordewild.pl/polityka-prywatności

3. Podanie danych osobowych podczas rejestracji lub składania zamówienia jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji umowy sprzedaży, którą z nami zawierasz. Bez tych danych nie bylibyśmy zdolni zrealizować i przesłać na podany przez ciebie adres, twojego zamówienia. Oczywiście masz prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania.

4. Możliwe, że z czasem jak będziemy rozwijać naszą stronę internetową i firmę, będziemy chcieli wprowadzić pewne zmiany w regulaminie i samym sposobie działania strony. Zostaniesz o tych zmianach poinformowany z 7 dniowym wyprzedzeniem.

5. Okres ważności złożonego zamówienia wynosi 7 dni. Jeśli przez ponad 7 dni nie odbierzesz zamówienia, nie zapłacisz za nie lub nie będziemy mogli się z tobą skontaktować, będziemy musieli je anulować.

6. Informacja o zawarciu umowy wraz z podsumowaniem zlecenia pojawi się od po zakończeniu zakupów. Jednocześnie poinformujemy Cię o dalszych krokach zmierzających do realizacji zlecenia na podany przez Ciebie adres e-mail

7. Witryna naszego sklepu internetowego działa prawidłowo, jeśli:

a) twoje połączenie z internetem jest wystarczające i stabilne
b) używasz zaktualizowanej przeglądarki internetowej
c) masz włączoną w przeglądarce obsługę ciasteczek i danych stron.
d) przeglądarka internetowa pozbawiona jest oprogramowania mającego wpływ na wyświetlanie witryn internetowych

8. Kiedy korzystasz z naszego sklepu internetowego nie możesz dokonywać w sposób niezgodny z obowiązującym prawem, Regulaminem lub przyjętymi w tym zakresie zasadami współżycia społecznego lub zwyczajami

9. Sklep zastrzega możliwość zawieszenia lub zakończenia świadczenia poszczególnych funkcjonalności strony z uwagi na konieczność konserwacji, przeglądu lub rozbudowy bazy technicznej, w przypadku gdy nie naruszy to praw Klienta;

16. Jeśli będziesz miał nam do przekazania uwagi oraz wskazówki dotyczące funkcjonowania strony bądź też chciałbyś nam zgłosić reklamację, prosimy o kontakt pod adres sklep@red-fire.pl

V Dostawa

1. Produkty zamawiane w sklepie Internetowym www.red-fire.pl dostarczamy głównie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Na indywidualną prośbę klienta możemy jednak rozpatrzeć dostawę zagraniczną oraz na tej podstawie podać dokładne koszty z nim związane.

2. Koszt dostawy zakupionych produktów sprawdzisz każdorazowo podczas podsumowania zamówienia z doradcą. Telefonicznie lub drogą elektroniczną.

3. Czas realizacji zamówienia jest indywidualnie ustalany w zależności od rodzaju towaru lub usługi i ustalany przed dokonaniem transakcji.

4. W sytuacji choćby przejściowej niemożliwości zrealizowania twojego zamówienia w 100% zgodnie z naszymi standardami, po wcześniejszym poinformowaniu cię o tym, możemy zwolnić się z realizacji zlecenia i zaproponować Ci inne rozwiązanie. W sytuacji niewyrażenia przez ciebie na nie zgody, dochodzi do rozwiązania umowy oraz zwrot 100% zapłaconych przez ciebie pieniędzy na rzecz anulowanego zlecenia.

5. Pamiętaj, że podpisując u kuriera potwierdzenie odbioru, akceptujesz stan i formę dostarczonego towaru.

6. Jeśli stwierdzisz jakiekolwiek uszkodzenia paczki – zgłoś je niezwłocznie przewoźnikowi, oraz zażądaj pisemnego potwierdzenia przyjęcia do wiadomości tego zdarzenia. Jeśli masz jednak jakiekolwiek uwagi co do samego produktu niewynikające z ewentualnych nieprawidłowości transportu, poinformuj nas o tym niezwłocznie na adres sklep@red-fire.pl

7. Red Fire Equipment Sp. z o. o. nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe podczas transportu oraz nieodpowiednie warunki przechowywania paczki. Nie jesteśmy też pośrednikiem oraz stroną sporu pomiędzy klientem a firmą transportową.

VI Prawo do odstąpienia od umowy

1. Jako Klient będący konsumentem możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość. Masz na to 14 dni od dnia wydania rzeczy. Nie musisz podawać przyczyny zwrotu (choć bylibyśmy za to wdzięczni). Oświadczenie o odstąpieniu od umowy możesz wysłać na adres (sklep@red-fire.pl) podając swój adres mailowy, dane z formularza zakupowego, datę zakupu, otrzymania tworu oraz zaznaczenia którego towaru dotyczy zwrot oraz w jakiej kwocie.

2. Termin 14-dniowy liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy  w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę, inną niż przewoźnik. Kupując kilka produktów sprzedawanych jako zestaw, zawierasz umowę sprzedaży w sposób kompleksowy. Oznacza to, że wszystkie świadczenia i prawa dotyczą całości zestawu bez możliwości jego podziału. W przypadku gdy zakup obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach- od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, dla pozostałych umów – od dnia ich zawarcia.

3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Ci jako konsumentowi w odniesieniu do umów:

 a) o świadczenie usług, jeżeli wykonaliśmy w pełni usługę za Twoją wyraźną zgodą i poinformowaliśmy Cię przed rozpoczęciem świadczenia, że po tym, jak spełnimy świadczenie, utracisz prawo do odstąpienia od umowy;
b) w których przedmiotem świadczenia jest rzecz, którą dostarczamy w zapieczętowanym opakowaniu, a której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych – jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

5. Odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy, którą chcesz zwrócić a wcześniej nie korzystałeś z niej w sposób konieczny do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonalności. Pamiętaj, że towar, który chcesz zwrócić nie może nosić żadnych śladów użytkowania.

6. Część produktów dostępnych w naszym sklepie internetowym posiada folie ochronne, naklejki i seryjne zabezpieczania gwarantujące brak ich otwarcia. Zalecamy nie zdejmować tych elementów przez 15 dni od doręczenia produktu.

7. Produkt odsyłasz niezwłocznie, do 14 dni po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Jednocześnie ponosząc koszt związane z jego zwrotem.

8. Uprawnienia i obowiązki określone w części Prawo do odstąpienia od umowy dotyczą Cię wyłącznie, jeśli masz status konsumenta – w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta – i kupujesz produkty na podstawie umowy zawartej na odległość. [Podstawa prawna: art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r., poz. 827).

VII Reklamacje

1. Jeśli zawrzesz z nami umowę sprzedaży, masz prawo do reklamacji.

2. Reklamację produktu zakupionego w sklepie internetowym należy zgłosić na adres mailowy sklep@red-fire.pl podając jednocześnie powód reklamacji, zdjęcie, swój adres mailowy zamówienia, datę zakupu, otrzymania tworu oraz zaznaczenia którego towaru dotyczy zwrot oraz w jakiej kwocie. Pozwoli to przyspieszyć czas rozpatrywania zgłoszenia.

3. Reklamowany produkt zawsze dostarczasz na swój koszt do naszej siedziby, pod wskazany w wiadomości mailowej adres. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczanie towaru inny niż najtańszy oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów;

4. Pamiętaj o właściwym zabezpieczeniu reklamowanego towaru. Nieprawidłowo przesłany towar może  w trakcie transportu ulec uszkodzeniu, co może mieć wpływ na rozpatrzenie reklamacji.

5. Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymujesz jej wynik w formie pisemnej wraz z proponowanym rozwiązaniem.

6. Możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Mamy jednak nadzieję, że wspólnie uda nam się znaleźć obopólnie korzystne rozwiązanie.

VIII Przepisy przejściowe i końcowe

1.W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.